בעולם של היום, ציפיות הלקוח משתנות ומתפתחות בקצב מהיר. העידן הדיגיטלי מכתיב חוקים משלו ומציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לשירות וחווית הלקוח.
כל ארגון חייב לאמץ חידושים ולהציע פתרונות מתקדמים, אחרת יישאר מאחור.
מסע הלקוח הוא לא רק Buzzword , אלא אסטרטגיה שלמה שמשתנה בהתאם לדינמיות של הלקוח. שירות לקוחות הוא כבר מזמן לא רק מוקד טלפוני שמקבל פניות, אלא מכלול ערוצים דיגיטליים שעושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. ניהול לקוחות הוא אתגר שהופך להיות יותר ויותר מורכב בעידן של היום, וארגונים משקיעים מאמצים רבים בחיפוש אחר פתרונות יעילים שישפרו את הארגון מבפנים ואת חווית הלקוח מבחוץ.
הוועידה תספק מענה לכל השאלות הרלוונטיות בתחום, לצד תערוכת ספקים רחבה ונטוורקינג איכותי!
לפניה בנושא השתלבות כמציגים בוועידה הקרובה שלחו מייל ללי וקסלר, מנהלת הוועידה:
lee@meda-group.co.il
לצפייה באתר הוועידה 2019 לחצו כאן
2 מסלולי תוכן מקבילים:
פאנלים בהשתתפות בכירים: